Handlevogn

Antall varer:0stk
Sum: NOK 0,00
Til kassen
Mine sider

våre merkevarer

visamasterssl


KURS & BEHANDLINSTILBUD:
KONTAKTINFO


ROSEN- OG SONETERAPI

Kari
: reinsdyret@yahoo.com

Mobil/sms: 48 26 03 59

AKUPUNKTUR
Tone
: tone@lingtai.no

Mobil/sms: 45 03 95 97

ERNÆRINGSTERAPEUT
Aina
: aina@hverdagshelse.no

Mobil/sms: 95 05 78 32

VEILEDNING/COACHING
Marita
: marita@din-veiviser.no

Mobil/sms: 98 65 87 46


MINDFULNESS/PSYKOLOG
Carina:
post@carinapoulsen.no
Mobil/sms: 92 24 28 56

HATHA YOGA
Cecilie
:cecilie_aune@yahoo.no
Mobil/sms: 93 03 38 24


PILATES
Susanne:susanne.backofen@gmail.com
Mobil/sms: 90 07 03 76

AERIAL OG UNIAO YOGA
Sunniva:
sunniva.hoff@gmail.com
Mobil/sms: 47 29 33 23

IMPULSO DANCE&FITNESS
Erik og Consuela

Mobil/sms: 97 08 46v34


facebook_kolbotnstasjonNEW

Lik oss på facebook

RESTITUSJON - KOSTHOLD - MENTAL TRENING

ung idrett

En del av vår visjon i Bandera handler om å forankre sunn livsstil, etiske verdier og bygge
bevissthet rundt en sunn sjel i en sunn kropp.

Vi ønsker oss rett og slett den beste kvaliteten i livet både for oss selv og våre barn!


Ung idrett er bevisstgjøring rundt dette for foreldre og ungdom som driver aktiv idrett.


foredrag
workshops
matkurs

pilates/yoga

Ingen hodestående eller tvister kreves! En forfriskende og dynamisk måte å forbedre fysiske og
mentale ferdigheter på gjennom bevegelse, pust og avspenning.

Yoga for unge idrettsutøvere gir spesielle fordeler for kropper som fremdeles er i vekst.
Ved hjelp av yoga og mental trening kan den unge utøveren oppleve mange fordeler, og deres evne
til å fokusere, slappe av og visualisere mål vil kunne forbedres betraktelig.

Noen FORDELER for idrettsutøvere som gjør yoga er for eksempel;
- Økt fleksibilitet i kroppen ved at man løsner opp i muskler, og økt fleksibilitet i sinnet ved
  å "løsne" stress og tanker for bedre å tilpasse seg situasjoner.
- Utvikler kjernestyrke: veldig viktig i livet og i alle idretter og fremmer fysisk og metal balanse
- Bidrar til å hindre repetitive-stress skader og raskere restitusjon etter skader
- Som idrettsutøvere blir man mer klar over sine organer og hvilke stillinger de skal bruke
  for å trene muskler og sener som gir stabile ledd
- Forbedrer mental fokus og mental utholdenhet på grunn av yogaens tilnærming
  til konsentrasjonen og pusten, som igjen gjør at du kan være i sonen
- Integrering av kropp, pust og sinn som bidrar til å holde fokus og ro under press
- Utmerket kryss-trening for idrettsutøvere som praktiserer de samme treningsmetoder
  og øvelser på en regelmessig basis
- God natt søvn og tiltrengt hvile
- Økt energinivå gjennom dagen og en HERLIG følelse!


mental trening
Selv om alle vet at innen idrett er mental trening viktig, er det få som vet hva det faktisk er, og de som
benytter seg av dette vil raskt oppnå et påviselig forsprang på konkurrentene.

Har en prestrert èn gang - så er det fullt mulig å få det til igjen, det er rett og slett noen naturlover
som er ubestridte, - da er det tanker og ikke mangel på ressurser som hindrer gjentagelse av suksess.

personlig trening/yoga fitness/antigravity/yoga uniao
Hva menes med balansert styrke? Vi legger til rette for at kroppen blir trent på en slik måte at den blir
sterkere i kroppens muskler helhetlig, og ikke kun ved å utsettes for belastning, som er mest vanlig i den
spesifikke idretten. Med andre ord balansert og komplett trening.

Vi sørger for at kroppen får belastning og trenes mer helhetlig og innenfor egenskaper som er viktige i den
spesifikke idretten det gjelder. Forskning viser blant annet at vi må utfordre nervebanene i kroppen for
å skape gode kinetiske kjeder. Med det menes at kroppen ikke kun trenes for å f eks sparke på en ball.
Kroppen trenes (som en komplimentær trening) for å styrke kommunikasjonen mellom de ulike musklene
og nervebanene som er i aktivitet ved feks et hardt spark. Kroppen har en utrolig kompleks reaksjon av
verver og muskler som skal kommunisere med hverandre.

kosthold/juicing
Åtti prosent av maten vi spiser er behandlet! Ved å inkludere riktig mat og juicing i kostholdet vil kroppen
plutselig få de proteinene, vitaminene, næringsstoffene og den hydreringen den trenger. Den vil reagere og
respondere med et sunnere og forbedret ytre, en økt energi, et høyere utholdenhetsnivå og en ny følelse av klarhet.

Her trenger du ikke å endre dine matvaner og livsstil fullstendig for helse og vitalitet.
Start med å bytte ut et måltid eller to med rå frukt og grønnsaker og kjenn hvilken forskjell det gjør på kroppen din!


Ta kontakt dersom du og ditt lag, klubb eller utøver synes dette er av interesse!
Epost:
kundeservice@bandera.no
Tlf: 98 25 07 73

Tilbud

Minikurs i kognitive teknikker: TANKEMESTRING

OPPSTART 7. APRIL
NOK 1 950,00

Nyhetsbrev

Jeg vil abonnere på nyhetsbrevet.